KNOWLA INTERAKTIIVNE VAIP

Toode tellimisega

Tootekood: 4741636105283
Tarneaeg 14-28 päeva

Soodushindu Haridusasutustele näete sisselogituna. Konto puudumisel võta ühendust teemeise@teemeise.ee

Küsi hinda ja lisainfot

Kõik mängud töötati välja koostöös rehabilitatsiooni-, haridus- ja kasvatuskeskusega, tänu millele täidavad need erineva raskusastmega laste jaoks haridus- ja rehabilitatsioonifunktsiooni. Võrreldes traditsiooniliste Magic Carpet mängudega on sellel seerial ilmekamad värvid, ühtlased ja heledad taustad ning laual liikuvate objektide arv on väiksem, mis muudab mängud paremini ligipääsetavaks. Lisaks on kõik aktiivsed elemendid suuremad ja mängude dünaamika on aeglustunud. Rakendustel on valida kahe raskusastme vahel ning osaleja saab pärast ülesande edukat sooritamist selge tasu (braavo, aplaus). Mõned rakendused on loodud ka spetsiaalselt vertikaalselt, et pikendada elementide liikumisaega Magic Carpet. See annab lapsele rohkem aega ülesande täitmiseks. Võluvaip toetab haridus- ja taastusravi töötubade loomist. Mängud ja tegevused arendavad eelkõige järgmisi funktsioone: tähelepanu kontsentreerimine ja visuaal-motoorika keskendumine, juhiste korrektne täitmine, ruumilise orientatsiooni arendamine, lõdvestusfunktsioonid, sealhulgas lihaspingete vähendamine, positiivsete emotsioonide väljendamise stimuleerimine ja jämemotoorika kasutades erinevaid liikumisharjutusi. Pakett sisaldab 16 mängu. Mõned neist on saadaval kahes versioonis, mis teeb kokku 25 mängu. • NUMBRID Ülesanne on märkida lilled numbrite ilmumise järjekorras 1 kuni 9. Selleks lihtsalt hüpake lillele või tehke sellele tempel. Selle kohal võib ka käe või peaga vehkida. Mäng on saadaval kahes raskusastmes. • TÄHED Ülesandeks on lillede märkimine tähtede ilmumise järjekorras A-st Z-ni. Selleks lihtsalt hüpake lille peale või puudutage seda jalaga. Selle kohal võib ka käe või peaga vehkida. Mäng on saadaval kahes raskusastmes. • TRACK TRACKERS Mäng hõlmab lauale ilmuvate loomade jälgede jälgimist. Laps jälgib loomi nende jälgi järgides. Kui ülesanne sooritatakse liiga aeglaselt, kaovad jäljed ja mäng tuleb uuesti käivitada. Sihtkohas näeb laps, millist looma ta jälgis. • SEENEKORJAMINE Mängu eesmärk on koguda metsarajale ilmuvaid seeni. Et neid süüa või korjata puudutage neid lihtsalt jalaga. Samas tuleb jälgida siile, kes neid samuti tahavad. Kui me siili puudutame , võtab see eelnevalt saadud seene. Samuti pidage meeles, et püsite ettenähtud rajal ja ärge äratage öökulli! Mäng on saadaval kahes raskusastmes. • BANAANIMAA Mängu eesmärk on korjata võimalikult palju banaane, enne kui need maapinnale kukuvad. Banaanid kukuvad mööda nähtavaid liaane alla. Nende püüdmiseks tuleb neid käega viibata või jalaga puudutada. Mäng on saadaval kahes raskusastmes. • KALA Mängu eesmärk on püüda võimalikult palju ujuvaid kalu. Kalad ujuvad lapse poole kolmes reas. Nende püüdmiseks tuleb neid käe või jalaga kombta. Mäng on saadaval kahes raskusastmes. • KUKKUVAD MUNAD Mängu eesmärk on koguda kokku võimalikult palju mune, enne kui need maapinnale kukuvad ja purunevad. Selleks peate neile templi lööma või käega puudutama. Mäng on saadaval kahes raskusastmes. • ELEVANT JA SUHKUR Mängu eesmärk on koguda kokku kõik suhkrukuubikud. Puudutage neid lihtsalt oma jalaga või lehvitage nende kohal. Elevandiga tuleb olla ettevaatlik, sest ka talle meeldib suhkur ja ta sööb seda hea meelega. Kui ta sööb suhkrukuubi, teeb ta uinaku, siis saame kaotatud suhkru tagasi. • ELF Mängu eesmärk on koguda võimalikult palju kingitusi. Kingituse püüdmiseks viibake lihtsalt käega või puudutage jalaga. Mäng on saadaval kahes raskusastmes. • MESILASED JA MESI Selles mängus peavad osalejad leidma võimalikult palju meepotte , vältides lendavaid mesilasi , kes tahavad samuti mett. Poti märgistamiseks hüppab laps sellele, trambib jalga, vehib selle kohal käe või peaga. • JALGPALL Mängu eesmärk on lüüa vastase vastu väravaid. Laps liigutab palli peale hüpates või jalga trampides. Võidab osaleja, kes lööb kõige rohkem väravaid. • RÕÕMSAD NÄOD Lapsed peavad leidma kurvad näod ja murdma loitsu, et neid taas õnnelikuks teha. Selleks katsuge seda käega või puudutage seda jalaga. Kui teete vea, saate end alati parandada. Mäng on saadaval kahes versioonis: 2 kiirust nägude väljanägemiseks. • LEHED Mäng hõlmab lehtede hajutamist jalgade või kätega, täpselt nagu lapsed sügisel pargis teevad. Lehtedes on peidus siil ja seen. Lõbus on nende leidmine. Siiski tasub olla ettevaatlik, sest tuul puhub kogu aeg uusi lehti. • KLAVER Mängu eesmärk on õppida helisid eristama. Klaver võimaldab lapsel jalga koputades või käega vastavaid klahve lüües mängida mis tahes meloodiat. • ÕHUPALLID Mäng hõlmab lendavate õhupallide püüdmist viibates kätt või liigutades jalga. See on saadaval kahes raskusastmes. • VESI Mäng hõlmab vee liikumise simuleerimist. Lihtsalt astuge tahvlile ja tunneta, nagu kõnniksid sellel. Uues versioonis on taust selgem ja heledam. Mäng aktiveerib lapse sooritama erinevaid motoorseid harjutusi. Samuti võimaldab see kasutada reaalseid objekte.
Lisainfo
EAN4741636105283