KNOWLA INTERAKTIIVNE VIKTORIINI VAIP

Toode tellimisega

Tootekood: 4741636105290
Tarneaeg 14-28 päeva

Soodushindu Haridusasutustele näete sisselogituna. Konto puudumisel võta ühendust teemeise@teemeise.ee

Küsi hinda ja lisainfot

EDU viktoriinide pakett 4.-8. klassile Magic Carpet 4.0 jaoks, 48 mängu. JALGPALLI VIKTORIIN Teemade valik 11 aine hulgast: matemaatika, loodus, poola keel, ajalugu, muusika, kunst, keemia, bioloogia, füüsika, geograafia või inglise keel.Mängijate arv: 2, ühe mängu eeldatav aeg: 5-15 minutit. Jalgpallimatš, milles pole oluline ainult kiirus, vaid ka teadmised 11 erinevast ainest. Iga õige vastus küsimusele võib muuta jalgpalli löögi suunda. Samamoodi saab palli panna ka vastase väravale lähemale. Mida kiiremini mängija annab õiged vastused, seda suurem on võiduvõimalus. Võidab see, kes lööb esimesena 6 väravat. LAEVADE VIKTORIIN Teemade valik 11 aine hulgast: matemaatika, loodus, poola keel, ajalugu, muusika, kunst, keemia, bioloogia, füüsika, geograafia, inglise keel. Mängijate arv: 2-4, ühe mängu eeldatav aeg: 5-15 minutit Erinevalt traditsioonilistest laevadest ei ole siin oluline nutikus ja strateegia, vaid mängijate teadmised! Vastase pihta tulistamiseks lugege küsimus läbi ja märkige õige vastus. Rünnaku vastu kaitsev mängija saab mõnikord võimaluse laev päästa. Ta peab vaid vastama lisaküsimusele. Igas voorus saad ise valida raskusastme. Õiged vastused keerulisematele küsimustele aitavad teil kiiremini võita. KARUSELL Teemade valik 11 aine hulgast: matemaatika, loodus, poola keel, ajalugu, muusika, kunst, keemia, bioloogia, füüsika, geograafia, inglise keel. Mängijate arv: 2-4, ühe mängu eeldatav aeg: 5-15 minutit. Ringi kujundis on värvilised väljad, mille alla on peidetud küsimused. Kui olete mängu alustanud, hakkab ratas veerema. Seejärel see peatub ja määrab küsimuse, millele mängus osaleja peab vastama. Aeg loeb. Kui mängija vastab õigesti, saab ta punkte. Kui vastab valesti peab ta täitma täiendavaid motoorseid ülesandeid. ÜHENDUSMÄNG Teemade valik 11 aine hulgast: matemaatika, loodus, poola keel, ajalugu, muusika, kunst, keemia, bioloogia, füüsika, geograafia, inglise keel. Mängijate arv: 1-4, ühe mängu eeldatav aeg: 5-15 minutit. Mängige "Assotsiatsioone" ja õppige uudset õppimismeetodit ja tõhusat meeldejätmist. Valida on kuni 11 erineva eseme vahel. Lugege läbi kolm loosungit ja valige neljas, mis neile kõige paremini sobib. Otsige seoseid ja mõelge, mis võib valitud sõnu või lauseid ühendada. Võidab isik, kes tuvastab õigesti suurima arvu õigeid seoseid. MÕTEKAART Teemade valik 4 õppeaine hulgast: loodus, matemaatika, ajalugu, kunst. Mängijate arv pole piiratud, mängu eeldatav aeg:5 kuni 15 minutit. Ainulaadsed viktoriinid on sõltuvust tekitavate mängude komplekt, mis põhineb mõttekaardi koostamise skeemil, mis põhineb neljal erineval teadmistealal. Valige raskusaste ja seejärel valige märksõnad ükshaaval nii, et need looks loogilise temaatilise seose. Mängu ajal loevad teadmised, keskendumine ja otsustamise kiirus.
Lisainfo
EAN4741636105290